Η XG Accounting Solutions αναλαμβάνει την  οργάνωση, τήρηση και επίβλεψη των λογιστικών βιβλίων της επιχείρησης στην έδρα της επιχείρησής σας ή στα γραφεία της. Επίσης παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες για την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης σας καθώς και σχεδιασμό εξατομικευμένου οικονομικού πλάνου με στόχο την εξυγίανση της από παλαιότερες οικονομικές εκκρεμότητες.

  • Καταχώρηση παραστατικών (τιμολόγια, ημερησία δελτία ζητά, κ.λ.π.)
  • Υπολογισμός και υποβολή ΦΠΑ
  • Υπαγωγή και παρακολούθηση ρυθμίσεων (Εφορία και Ασφαλιστικά Ταμεία)
  • Υποβολή συγκεντρωτικών καταστάσεων τιμολογίων πελατών /προμηθευτών
  • Διεκπεραίωση γραφειοκρατικών εργασιών & συναλλαγών με το Δημόσιο
  • Άμεση υποστήριξη σε τακτικούς και έκτακτους ελέγχους
  • Έλεγχος δαπανών και φορολογική τους στήριξη