Η XG Accounting Solutions αναλαμβάνει την οργάνωση, τήρηση και επίβλεψη των λογιστικών βιβλίων της επιχείρησης στην έδρα της επιχείρησής σας ή στα γραφεία της. Επίσης παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες για την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης σας καθώς και σχεδιασμό εξατομικευμένου οικονομικού πλάνου με στόχο την εξυγίανση της από παλαιότερες οικονομικές εκκρεμότητες.
- Καταχώρηση παραστατικών (τιμολόγια, ημερησία δελτία ζητά, κ.λ.π.)
- Υπολογισμός και υποβολή ΦΠΑ
- Υπαγωγή και παρακολούθηση ρυθμίσεων (Εφορία και Ασφαλιστικά Ταμεία)
- Υποβολή συγκεντρωτικών καταστάσεων τιμολογίων πελατών /προμηθευτών
- Διεκπεραίωση γραφειοκρατικών εργασιών & συναλλαγών με το Δημόσιο
- Άμεση υποστήριξη σε τακτικούς και έκτακτους ελέγχους
- Έλεγχος δαπανών και φορολογική τους στήριξη

